Sunday 2 December 2012

Random story.

Assalamualaikum :)

Hye awak awak sekalian. Kita dah masuk pown dalam bulan december kan?kejap je masa berlalu. Hello December, please be good to me okay ! :DD Dah hujung tahun nie bermaksud final exam pown sudah dekat, OMG. Sekarang nie otak aku bertimbun dengan assignments, alhamdulilah sebahagian nya dah di submit dengan jaya nya,hehe. Satu je prinsip aku, bila kita tengah banyak kerja, jangan stress kan diri, be cool and still put a smile on your face. Buat satu satu, kalau rasa tak tenang meh kita istighfar banyak2 ye..

Actually I'm not feeling well. Selesema batuk bagai ape semua dikala musim durian dan rambutan,arghh,best nye dapat makan durian,hehe. Dari hari jumaat hari tue aku berjimba dengan gegurls, mentang2 la ada kereta untuk sebulan nie kan, haruslahhh berjimba sakan. Tue yang sampai demam, terkejut agaknya asyik balik malam je,haha :P Ouh btw, semalam aku pergi IKEA lagi, semata-mata nak makan meatball punya pasal. Eh tapi kebetulan memang nak beli barang kat OU, dah dekat ajak la nad pergi. Permintaan orang demam nak makan meatball kan,haruslah ditunaikan,heeee..

Dan sabtu tue jugak mak teh and family datang melawat aku kat shalam nie. Bawak anak2 nak masuk snowalk I-city kate nyer, so ajak la fasharina nie sekali,hihi. Terima kasih mak teh sebab belanja makan dan snowalk, Lain kali datang la lagi,nanti boleh fasharina nie pau banyak2 sikit,hee :)))

Okay la, kejap lagi ada class. Nak bersiap,bye. Take care.

Thanks for reading !


No comments:

Post a Comment