Friday 18 June 2010

err,dry skin??

Wuwuwu…tak best nya rasa bila muda2 lagi kulit dah kering kan.Rasa mcm dah berumur pown ada tengok kulit kering nih,opss..heheh.jgn marah haa…mane la ada girls suka kan kalo tengok kulit sendiri kering kan?sama la macam kes aku nie.Sejak aku kerja nie,duduk office je nak dekat 8 jam dengan menahan sejuk air cond membuatkan kulit aku kekeringan yang amat,uwaaa, x suka !korang bayangkanlah,tengah2 buat kerja then suddenly kulit tapak tangan rasa macam kering,ada garis2 putih..ishhh..dah la aku nih kurus,lagi la nampak kan?malu lah…dah la duduk office ber air cond,balik rumah pown sama jugak.Mane lah kulit nak tahan…

Then tadi aku ajak emak aku pegy guardian jap,semata-mata mau beli lotion Vaseline dan multi-vitamin,konon2 bagi sihat la.heheh…harap ok la nanti…insya Allah…; ))

No comments:

Post a Comment